طرز تهیه شوهر در زندگی!!!

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

طرز تهیه شوهر در زندگی!!!


سلام

میدونم که تو این اوضاع گرونی و کمبود شوهر همه به دنبال متن اصلی و راهکارها هستن بنابراین حاشیه رفتنم دگر نامه سیاه کردن است:

نوع اول:اونهایی که پوشششون این ریختیه در محله توسط مامان جون و عمه جون و خاله جون بصورت کلامی که موثرترین نوع تبلیغات شناخته شده است تبلیغ میکنن و دست آخر یه شوهر خوب پولدار و متشخص فرنگ دیده فرهنگ دار نصیبشون میشه البته شایان ذکر است که در کلاسهای منجق دوزی ملیله دوزی درشت دوزی و گنده ...وزی رقص باله اسلامیزه دومیدانی پرش با گرینف و توپولوف که توسط بسیج محلات و مناطق برگزار و برقرار است حضور چشم گیر و فعال و دماغ پرکنی داشتن.

نوع دوم:اونهایی که بطرز علمی این ریختی هستن و خودشون رو کاملا متعادل به معنای بیش از خود کلمه میدونن میونه خوبی با همکلاسی ها و هم دانشگاهی های گل پسرشون دارن و میگن دختربایدراحت تر و تو دل برو تر باشه نباید از رابطه کلامی ابایی داشته باشه در منطق اینها شبهای عروسی که فقط و فقط یک شبه!! و اصلا واساسا بجهت عرضه کالاهای جدیده!! محل معرفی خودو یافتن شوهر آرزوهاست که بااسب سفید میاد و آزادیهای همه جانبه قبل و بعد از ازدواج رو بهشون میده و برای همین این عزیزات در کلاسهای اپیلاسیون کامل بدن با واجبی میزآمپلی اساسی تاتو خیاطی حرفه فروش لباس زیر و.... که توسط افراد کاملا مقید و متقی برگزار میشه و برقرار و متداول است شرکت فعال دارن و مشت محکمی بر دهان آمریکای جنایتکار میزنن. باعث افزایش ده بیست سی چهل پنجاه شصت هفتاد هشتاد نود صد( قایم شدین؟!) درصدی مشتری ها هم میشن! بستگی به مهارت فروش( ناز و غمزه و ابرونازک کردن و دلبری اساسی و نازک کردن صدا و ادا واطوار هند جگرخوارو...)شون داره!!

نوع سوم :بحث داره حساس میشه وب روفیلتر نکنن خوبه چون عکسها داره غیر قابل درج میشه اول فیلتر شکن ردیف کنینن بعد!

اونهایی که این شکل و قیافه کاملا آشنا رو دارن در کلاسهای صخره نوردی بریک رقص اسپانیولی باله غیر اسلامی زبان فنارسه و آلمانی و ایتالیانو ( از هیچکدوم این زبانها جز لغتهای شوهر-پسرجوان-آقا-مرد-ازدواج-عشق . . . رو یاد نمیگیرن) ایروبیک کشتی کج اسکی دیزین و کله پاچه .... شرکت چشم گیر و غیرت خفه کنی دارن و مشت محکمی بر دهان امپریالیست صهیونیست  ناموسیست میزنن و وقتی 19 و نیم سالشون میشه 40 نامزد رو در حد فقط و فقط آشنایی قبل ازدواج در پارکها و کافی شاپها که اصلا آدرسشون رو بلد نیستن زیر نظر باباو ننه و داش خوش مشربشون  شناخته اند ولی نمیدونم چرا هیچکدام از این روابط کاملا ! سالم منجر به ازدواجشون نشده؟؟!! البته ایشون بلند پرواز نبودن ها نشون به اون نشونی که بابقالی سر کوچه هم برای کسب تجربه صحبتهایی خیلی خودمونی داشتن.

الان با فیلتر شکن اومدین نه؟؟؟!

نوع چهارم یا فوق حاد: البته به این نوع بلای آسمانی و خانمانسوز برکت بردار هم گفته میشه و زبان الکن از بیان و قلم قاصر از نوشتن احوالات این مخدرات بسیار بسیار روشنفکر هستش همینقدر بگم که همه کلاسهای نوع سوم رو اینها هم بصورت خارج از شرح و بیان شرکت چشم و گوش گیر دارن  و در کلاسهای اختلاط در حد ماه عسل چگونه سرکیسه کنیم ؟ خالکوبی قجری در بدن حلقه درآوردن با لاستیک در دریفت خودرو و حلقه دود قلیان خوانساری وآشتیانی آواز در سه گاه و رو کم کنی در مسابقات فضانوردی (جوشکاری فوق حرفه ای آرگون و زیر آب و اسکلت و بدنه بتنی و ملات شفته آهکی و .... ) پروتز گونه ناخن شینیون پروتز جنیفری فوق هسته ای و بیمه شخص ثالث.... هم شرکت دارن و احدی در نماز اول وقت و بست نشینی و چله و سیر و سلوک به گرد اینان نرسیده شما هم شنیدید تکذیب بفرمائید.

قصه ما به سر نرسید بلکه کلاغه خجالت کشید.

خیر پیش.

باید توضیحا بگم که آقا پسرها هم برای تهیه زن و خانم دقیقا به منوال پست اندر احوالات جشن عروسی در همین وبلاگ اقدام میکنن فمنیستها فکر نکنن فقط اونها رو دیدم.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: طنز، ،
:: برچسب‌ها: حجاب, همسریابی, رقص باله, دریفت, شینیون, صخره نوردی, بریک, رقص اسپانیولی, فیلتر شکن,
نویسنده : علی ربّانی
تاریخ : دو شنبه 9 بهمن 1391
زمان : 2:43


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.