مکاتبه من و سیّد

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

مکاتبه من و سیّد


  سلام دوستان این عکس سیّد ه

یه نفر رو بجای خودش گذاشته بود مدیر وبلاگش که این مکاتبات بین من و اون مدیر مجهول الهویةاتفاق افتاد.

 

داشتم وبلاگم رو آپدیت میکردم که تو لیست آخرین آپدیتها چشمم برخورد به وبلاگ رهروان امام خامنه ای 

رفتم بازدید کردم.

براش نظر گذاشتمکه بنا به مطالب جلد 18 امام شناسی صص 206 تا حدود 235 نوشته علامه طهرانی ره به غیر معصوم نمیشه امام گفت تند نرو.

سید(اونی که میگفت سیده) برام نظر گذاشت که : تفرقه ننداز توبه کن.

من بخشی از پستهای در عرف‌ شيعه‌ به‌ غيرمعصوم‌، امام‌ نمي‌گويند. 1 و در عرف‌ شيعه‌ به‌ غيرمعصوم‌، امام‌ نمي‌گويند. 2 رو به عنوان نظر با درج منبع براش گذاشتم 

سید(اونی که میگفت سیده) نظر گذاشت: تو که سفسطه میکنی من چی بگم؟!

بعد به دوستش خبر داد 

دوستِ اونی که میگفت سیده نظر داد:

 

خیلی احمقی یعنی چی؟توغلط میکنی به اسم اسلام تیشه به ریشه میزنی مطمئن باش ازت شکایت میکنم

پاسخ من:سلام در جواب باید بگم: هرموقع تو دیدی تو مباحثه ای که منطقیه به بن بست رسیدی برو اطلاعاتت رو تکمیل تر کن اگه تو موضعت حقه با تهمت زدن یا تهدید من مطمئن باش من هدایت نمیشم. 

پیامبر اسلام به کسی فحش نمیداد من از طرف خودم حرف نزدم نقل قول علامه طهرانی ره بود میشناسیش؟ 

فقط در سایه منطق میشه به نتیجه رسید موضوع شفافه به غیر معصوم نباید امام گفته بشه حالاهر کسی میخواد باشه باشه،دوست داری تکفیرم کن.نظرت درباره ام برام مهم نیست . 

من ولایت فقیه و رهبری آیت الله خامنه ای مد ظله العالی رو قبول دارم. ولی فقط و فقط . باز هم فقط به دوازده امام شیعه میشه امام گفت. 

فحش هم نده (مایلفظ من قول الا لدیه رقیب عتید) حرفی که میزنی باید حسابشو پس بدی.

خود سید(اونی که میگفت سیده):

 

دل امام زمان وشیعان روباتفکرات یهودیت شکستی................صدالبته راه توبه 

بازاست

اللهم عجل لولیک الفرج واحفظ قائدناالامام الخامنه ای

پاسخ من:سلام در جواب باید بگم: هرموقع تو دیدی تو مباحثه ای که منطقیه به بن بست رسیدی برو 

اطلاعاتت رو تکمیل تر کن اگه تو موضعت حقه با تهمت زدن من مطمئن باش من هدایت نمیشم. 

پیامبر اسلام به کسی تهمت نمیزد من از طرف خودم حرف نزدم نقل قول علامه طهرانی ره بود 

میشناسیش؟ 

فقط در سایه منطق میشه به نتیجه رسید موضوع شفافه به غیر معصوم نباید امام گفته بشه حالاهر کسی 

میخواد باشه باشه،دوست داری تکفیرم کن.نظرت درباره ام برام مهم نیست . 

من ولایت فقیه و رهبری آیت الله خامنه ای مد ظله العالی رو قبول دارم. ولی فقط و فقط . باز هم 

فقط به دوازده امام شیعه میشه امام گفت. 

اسم منطق رو سفسطه نذار.

بعد سید خواست منی رو که به نظرش خیلی گمراهم رو بشناسه

سید(اونی که میگفت سیده):

 

به سوالات من ج بده:

1-بچه کجاهستی؟2-چندسالته؟

پاسخ منمن بچه ایرانم و برای اینکه بدونی چند سالمه به پروفایل مدیر وبلاگم مراجعه کن 

با قول کار داشته باش نه با قائل حرف حق رو از دشمنت قبول کن حرف نا حق رو از کسی ولو دوست 

جون جونیت قبول نکن. 

اگه کاری درسته انجامش بده ولا تخف فی الله لومة لائم.

بعد سید سه نظر خیلی علمی قوی و متقن به بنده داد و من چیزی نتونستم بگم توجه بفرمائید

 

سید جون(اونی که میگفت سیده):ببین بچه جون من درجه ی استادی دارم خیلی مردی بیا مناظره ی عمومی کنیم این چرندیات تورو من 

55ساله پیش جواب دندون شکنی دادم پس تاحالتونگرفتم چرندنگو.....راستی حدیث داریم که توی 

دوره ی آخرالزمان آدمایی که فکرمیکنن روشنفکرهستن درواقع احمقن....... بااین حرفات 

میخوای چیوثابت کنی آقای روشنفکر

پاسخ منبه مطالب منطقی که نوشتم جواب بده با سن من 

کاریت نباشه علی ابن ابیطالب سنش از شیخین کمتر بود پس کم بودن سنم ایرادی نداره 

الان که کتبی مناظره میکنیم جواب منطقی نداری فقط داری تهدید و تحقیر و توهین میکنی درحالیکه وقت داری بری دنبال دلیل منطقی و بیایی محکومم کنی مناظره حضوری نتیجه اش معلومه

خدا دهنتو بشکنه گمراه بی شخصیت از نفوذ حکومتی و بسیجی و چی و چی کسی رو که داره حرف حق میزنه میترسونی؟ 

توکلم به خداست هر کاری بلدی مضایقه نکن مورچه چیه که فشار خونش چی باشه. 

جاء الحق و زهق الباطل انّ الباطل کان زهوقا. 

سید جون(اونی که میگفت سیده):ببین بچه جون من درجه ی استادی دارم خیلی مردی بیا مناظره ی عمومی کنیم این چرندیات تورو من 

55ساله پیش جواب دندون شکنی دادم پس تاحالتونگرفتم چرندنگو.....راستی حدیث داریم که توی 

دوره ی آخرالزمان آدمایی که فکرمیکنن روشنفکرهستن درواقع احمقن....... بااین حرفات 

میخوای چیوثابت کنی آقای روشنفکر

پاسخ من:کسی که دنبال حقیقته نیازی به شاخ و شونه کشیدن نداره دلایل حقانیتش رو ارائه میکنه طرف 

مقابل هم متعصب نبود قبول میکنه ولی فحش دادن و تهدید و تحقیر کار اهل حق نیست کار اهل تعصبه.

سید جون(اونی که میگفت سیده):ببین بچه جون من درجه ی استادی دارم خیلی مردی بیا مناظره ی عمومی کنیم این چرندیات تورو من 

55ساله پیش جواب دندون شکنی دادم پس تاحالتونگرفتم چرندنگو.....راستی حدیث داریم که توی 

دوره ی آخرالزمان آدمایی که فکرمیکنن روشنفکرهستن درواقع احمقن....... بااین حرفات 

میخوای چیوثابت کنی آقای روشنفکر

پاسخ من:حال اونایی که حقند گرفته نمیشه یزید هم به نظر خودش حال امام حسین علیه السلام و اهل بیت 

پیامبر رو گرفت ولی الان کی لعن میشه و کی تا ابد الآباد بهش سلام فرستاده میشه؟ 

چرا ننوشتی که تو آخر الزمان چی؟؟؟؟ با احمق گفتن به من واقهیت و حقیقت که عوض نمیشه. 

با این حرفام اثبات کردم که به غیر معصوم نمیشه امام گفت و چهره حقیقی جنابعالی رو که فکر میکنی 

میثم تماری یا مالک اشتری در رکاب علی علیه السلام ، نشون خودِ متعصبت دادم. 

باز هم میگم من ولایت فقیه و رهبری شایسته آیت الله خامنه ای دامت برکاته رو 100 در صد قبول 

دارم ولی با امام گفتن به غیر معصوم 100 در صد مخالفم بنا به دلایلی که از قول و قلم مرحوم علامه 

طهرانی ره تو وبلاگم ارائه دادم. 

دلیل حدیثی ، تاریخی، روائی و آیه داری که میشه این کار رو کرد ارائه کن والا فحش و تهدید منو 

هدایت نمیکنه.

شما هم نظر بدید دوستان ممنون از توجه و وقتی که گذاشتید.

سید جون(خطاب به همونی که بجای سید خودشو جازده بود) تو هم چند تا فحش و تهدید نثارمون کن عرصه رو خالی نکن.

آخرین نظر من به وبلاگ سید(در15-11-1391ه ش):

 

سید جون مناظره مون رو تو وبلاگم ثبت کردم تا سیه روی شود هر که در او غش باشد بیا چند تا فحش و بد و بیراه به عنوان نظر کارشناسی بذار

ممنون از بذل توجه و هدایتت.

بعد از مسائل بالا امشب(16-11-1391 ه ش) خودِ سید دو نظر داد:

خودِ خودِ سید با عنوان .......:

توضیح چندنکته الزامی است:


1-بنده استادنیستم فقط دنبال پرورش دانش آموزهابرای کم کردن اشکای شبای جمعه ی مهدی فاطمه هستم حال باهردرجه وعنوانی بهرحال غلام مهدی ام


2-درموردصحبت هات بایدبگم علی آقا حق باتوهست اماوقتی غربت رهبرو میبینم دست خودم نیست شایداینکارمن یکجورابرازعلاقه ی شدیده واقعابخاطراین عشقم تاحالاخیلی تحقیروتوهین وتهمت وتخریب وکتک وهرچی که فکرشوکنی روتحمل کردم


3-بنده اصلا کارت بسیج ندارم


بازم ببخشید حلال کنید........

و باز :

پاسخ:اعوذ بالله من الشیطان الرجیم. بسم الله الرحمن الرحیم و به نستعین انَه خیر ناصر و معین.باعرض سلام وخسته نباشید خدمت علی آقا...درابتدامن بابت حرفهایی که ازطرف من زده شد بشدت عذرخواهی میکنم واقعیتش بنده الان یک ماه است درگیرجشنی باعنوان جشن ولایت ورهبری باشعاریامهدی ادرکنی لبیک یاخامنه ای که برای اولین باردرکشوردرشهرقائمشهربرگزارمیش ود هستم و مدیریت 6وبلاگ به اسم بنده دراختیاریک بنده خدایی بود درواقع من امشب اونم بخاطرجشن سری ب وب زدم وبادیدن این مطالب دنبال قضیه روگرفتم تافهمیدم موضوع ازچه قراره برخودم واجب دونستم ازجنابعالی عذرخواهی کنم امیدوارم بنده روبخاطرانتخاب اشتباهم برای مدیریت این 1ماه وب ببخشید

پاسخ من حقیر:

سلام 
ارادت دارم 
دودسته افراد درقبال امام علی علیه السلام هلاک شدند عده ای که قائل به امامت و جانشینی بلافصل آنجناب بعد از پیامبر صلی الله علیه وآله وسلم نشدند و عده ای آنها که گفتند (نعوذ بالله) علی علیه السلام خداست. 
میانه روی خیلی خوبه امت اسلام امت وسط است. 
من و خیلی از افراد دیگه طبق دلیل و بینه میگیم به غیر معصوم ، امام نگید چون بچه ات ازت بپرسه امامان 13 تاست یا 14 تا چی میخوای بهش بگی؟ 
خمینی کبیر اعلی الله نفسه الزّکیّة را امام گفتند و این بدعت الان در اسم خیابانها و موسساتی که بنام آن پیر سفر کرده(که حق بزرگی بر گردن اسلام و مسلمین و شیعیان دارد) است الان هم جاری و ساری است. ولی با کمال احترامی که برایشان قائلیم امام به ایشان نخواهیم گفت. 
الان باز این بدعت درباره مقام معظم رهبری مدظلّه العالی و دامت برکاته العالی نیز چند سالیست 
شروع شده است و این قابل قبول خدا و ائمه و امام زمان نیست و هر کس بر این راضی شود و اشاعه اش دهد من مطمئنم مسئول خواهد بود وَلاَ تَقْفُ مَا لَيْسَ لَكَ بِهِ عِلْمٌ إِنَّ السَّمْعَ وَالْبَصَرَ وَالْفُؤَادَ كُلُّ أُولئِكَ كَانَ عَنْهُ مَسْؤُولاً ﴿36اسراء﴾ و چيزى راكه بدان علم ندارى دنبال مكن زيرا گوش و چشم و قلب همه مورد پرسش واقع خواهند شد (36) امیدوارم اسم وبلاگتان را درست کنید و مطالبتان را نیز همینطور بجای کلمه امام ،آیت الله العظمی راقرار دهید اگر چه بقول مرحوم العبد بهجت فومنی اعلی الله نفسه الزکیة این هم لقب امیرالمومنین علیه الصلوة و السلام است. 
اگر اسائه ادبی از من اتفاق افتاده از شما معذرت میخوام حلالم کنید .


نظرات شما عزیزان:

بنده ی خدا
ساعت7:05---19 بهمن 1391
سلام علی آقا خسته نباشید...حق باشماودوستتون هست اما اگه من یکدفعه عوض کنم ممکنه مسائلی بوجودبیاد واین شعرویکی ازبچه هاگفت براتون بفرستم







هرکی ایراد بگیره به عشق من

از لجش عشقمو بیشتر می کنم


پاسخ:علیک السلام . . . وَاللَّهُ لَا يَسْتَحْيِي مِنَ الْحَقِّ . . . و حال آنكه خدا از حق[گويى] شرم نمى‏كند . . . 53 احزاب مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ ﴿18ق﴾[آدمى] هيچ سخنى را به لفظ درنمى‏آورد مگر اينكه مراقبى آماده نزد او [آن را ضبط مى‏كند] (18سوره ق) حسابش رو باید پس بدی جواب امام زمان عج رو خودت باید بدی که با وجود امام معصوم حی حاضر چنین خبطی مرتکب داری میشی و جالبه که میگی حق با منه ( یعنی فهمیدی موضعت و ادعات باطله) ولی سرِ تعصب باز هم به نتیجه اش عمل نمیکنی!! من آنچه شرط بلاغ است با تو میگویم تو خواه از سخنم پند گیر خواه ملال در جواب :( اما اگه من یکدفعه عوض کنم ممکنه مسائلی بوجودبیاد) باید از قرآن برات بگم مثل ساحران مومن به موسی عمل کن مردم هرچی میخوان بگن بگن حق رو فدای رضایت و نارضایتی دیگران نباید کرد: فرعون به ساحران ایمان آورده به موسی ع گفت:فَلَأُقَطِّعَنَّ أَيْدِيَكُمْ وَأَرْجُلَكُم مِّنْ خِلَافٍ وَلَأُصَلِّبَنَّكُمْ فِي جُذُوعِ النَّخْلِ(پس بى‏شك دستهاى شما و پاهايتان را يكى از راست و يكى از چپ قطع مى‏كنم و شما را بر تنه‏هاى درخت‏خرما به دار مى‏آويزم -71 طه) ساحران توبه کار در جوابش با قاطعیت گفتند:قَالُوا لَن نُّؤْثِرَكَ عَلَى مَا جَاءنَا مِنَ الْبَيِّنَاتِ وَالَّذِي فَطَرَنَا فَاقْضِ مَا أَنتَ قَاضٍ إِنَّمَا تَقْضِي هَذِهِ الْحَيَاةَ الدُّنْيَا ﴿72طه﴾گفتند ما هرگز تو را بر معجزاتى كه به سوى ما آمده و [بر] آن كس كه ما را پديد آورده است ترجيح نخواهيم داد پس هر حكمى مى‏خواهى بكن كه تنها در اين زندگى دنياست كه [تو] حكم مى‏رانى این هم از حافظ: رند عالم سوزرا با عافیت بینی چه کار؟


swcomputer
ساعت10:28---16 بهمن 1391
سلام

ممنون که دعوتم را پذیرفتی ، من کمال افتخار لینکت کردم. اگه خواستی منو لینک کنی با عنوان نرم افزار کامپیوتر لینکم کن. منتظرتم .

یاعلی
پاسخ:سلام یا علی گفتیم و عشق آغاز شد.


سجاد علوی
ساعت10:24---16 بهمن 1391
بسم الله الرحمن الرحیم.

واقعا جای خوشنودی و خرسندی که بالاخره سوء تفاهمی که بین شما و سید برقرار بود مرتفع گردید. من از همینجا به سید از بابت سعه صدر و رافت قلبش تبریک میگم.
پاسخ:سیّد دمش گرمه


.......
ساعت1:49---16 بهمن 1391
توضیح چندنکته الزامی است:

1-بنده استادنیستم فقط دنبال پرورش دانش آموزهابرای کم کردن اشکای شبای جمعه ی مهدی فاطمه هستم حال باهردرجه وعنوانی بهرحال غلام مهدی ام

2-درموردصحبت هات بایدبگم علی آقا حق باتوهست اماوقتی غربت رهبرو میبینم دست خودم نیست شایداینکارمن یکجورابرازعلاقه ی شدیده واقعابخاطراین عشقم تاحالاخیلی تحقیروتوهین وتهمت وتخریب وکتک وهرچی که فکرشوکنی روتحمل کردم

3-بنده اصلا کارت بسیج ندارم

بازم ببخشید حلال کنید........
پاسخ:سلام ارادت دارم دودسته افراد درقبال امام علی علیه السلام هلاک شدند عده ای که قائل به امامت و جانشینی بلافصل آنجناب بعد از پیامبر صلی الله علیه وآله وسلم نشدند و عده ای آنها که گفتند (نعوذ بالله) علی علیه السلام خداست. میانه روی خیلی خوبه امت اسلام امت وسط است. من و خیلی از افراد دیگه طبق دلیل و بینه میگیم به غیر معصوم ، امام نگید چون بچه ات ازت بپرسه امامان 13 تاست یا 14 تا چی میخوای بهش بگی؟ خمینی کبیر اعلی الله نفسه الزّکیّة را امام گفتند و این بدعت الان در اسم خیابانها و موسساتی که بنام آن پیر سفر کرده(که حق بزرگی بر گردن اسلام و مسلمین و شیعیان دارد) است الان هم جاری و ساری است. ولی با کمال احترامی که برایشان قائلیم امام به ایشان نخواهیم گفت. الان باز این بدعت درباره مقام معظم رهبری مدظلّه العالی و دامت برکاته العالی نیز چند سالیست شروع شده است و این قابل قبول خدا و ائمه و امام زمان نیست و هر کس بر این راضی شود و اشاعه اش دهد من مطمئنم مسئول خواهد بود وَلاَ تَقْفُ مَا لَيْسَ لَكَ بِهِ عِلْمٌ إِنَّ السَّمْعَ وَالْبَصَرَ وَالْفُؤَادَ كُلُّ أُولئِكَ كَانَ عَنْهُ مَسْؤُولاً ﴿36اسراء﴾ و چيزى را كه بدان علم ندارى دنبال مكن زيرا گوش و چشم و قلب همه مورد پرسش واقع خواهند شد (36) امیدوارم اسم وبلاگتان را درست کنید و مطالبتان را نیز همینطور بجای کلمه امام ،آیت الله العظمی را قرار دهید اگر چه بقول مرحوم العبد بهجت فومنی اعلی الله نفسه الزکیة این هم لقب امیرالمومنین علیه الصلوة و السلام است. اگر اسائه ادبی از من اتفاق افتاده از شما معذرت میخوام حلالم کنید .


.......
ساعت1:40---16 بهمن 1391
پاسخ:اعوذ بالله من الشیطان الرجیم. بسم الله الرحمن الرحیم و به نستعین انَه خیر ناصر و معین.باعرض سلام وخسته نباشید خدمت علی آقا...درابتدامن بابت حرفهایی که ازطرف من زده شد بشدت عذرخواهی میکنم واقعیتش بنده الان یک ماه است درگیرجشنی باعنوان جشن ولایت ورهبری باشعاریامهدی ادرکنی لبیک یاخامنه ای که برای اولین باردرکشوردرشهرقائمشهربرگزارمیش ود هستم و مدیریت 6وبلاگ به اسم بنده دراختیاریک بنده خدایی بود درواقع من امشب اونم بخاطرجشن سری ب وب زدم وبادیدن این مطالب دنبال قضیه روگرفتم تافهمیدم موضوع ازچه قراره برخودم واجب دونستم ازجنابعالی عذرخواهی کنم امیدوارم بنده روبخاطرانتخاب اشتباهم برای مدیریت این 1ماه وب ببخشید

ساعت0:01---16 بهمن 1391
سلام وبلگتون خیلی زیبا بود دوست داشتین به من هم سر بزنید تا تبادل لینک کنیم

همونطور که خودتون میدونید خیلی به وبلاگ های مذهبی سر نمیزنن امید وارم با تبادل لینک در تعجیل ظهور اقا ماثر باشیم

یا حق

منتظرم
پاسخ:سلام حتما تبادل لینک میکنیم ولی جمعه من 2504 بازدید داشتم به صرف مذهبی بودنمون نباید فک کنیم محجوریم و منزوی. فطرت آدمها الهی است.باید بلد باشی چه جوری حرف دین رو خودمونی به خوردشون بدی. من از طنز هم استفاده میکنم.کی گفته حرف دین رو باید با تحکم و بغض و فشار و چهره عبوس گفت؟؟


swcomputer
ساعت23:55---15 بهمن 1391
سلام وب خوبی داری. ولی بازهم می تواند خوبتر شود.

از وب منم بیا دیدن کن و اگه خواستی بگو تبادل لینک کنیم.

منتظرتم.
پاسخ:سلام عزیز وبلاگ یا بازار قشنگی داری تبادل لینک بکنیم خوب میشه. ممنون که دعوتم کردی بیام دیدن وبلاگت.


حسن
ساعت21:24---15 بهمن 1391
تنها برایم دانستن حقیقت مهم است نه آن حقیقتی که مثل بازیچه در دست بچه هاست که با کمی فشار ګریه میکنند.

پس:الهی !

اګر یکبار بنګری به رخ دردمند من ،جاودانګی شود لبخند من.
پاسخ:تلقی خفاش از نور در حقیقت خورشید بی تاثیر است.


سرباز گمنام
ساعت19:53---15 بهمن 1391
سلام....راستش من هم به وبلاگ سید سر زدم و هم شما .... دوتایی وب خوبی دارید.... به نظر من نباید در این عرصه پیروزی بر اسراییل و آمریکا درباره ی این موضوعات بحث کرد.....منظور ما از امام پیشوا و رهبر است...نه امام معصوم.....البته آقا سید هم کاره اشتباهی کرده که توهین کرده....... ولی بهتره با هم آشتی کنید...تا موضوع ختم بخیر شود...........یا علی
پاسخ:من و سید هردومون مخالف آمریکا و اسرائیلیم ولی نمیشه هم حرف من درست باشه هم حرف اون هر فرد منطقی ای که مطالب منو بخونه اقرار به درستیش میکنه. ولی سید متعصب برخورد میکنه.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: طنز، مطالب و مباحث دینی و مذهبی، دل نوشته و خودمانی، ،
:: برچسب‌ها: مناظره, مکاتبه, حق, طنز واقعی, خامنه ای مد ظله, سید و من, به غیر معصوم نمیشه امام گفت,
نویسنده : علی ربّانی
تاریخ : یک شنبه 18 آذر 1391
زمان : 16:1


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.