اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

آخرین مکاتبات من و خود سیّد(مدیر وبلاگ رهروان امام خامنه ای {سابق}-رهروان ولایت{الان}-)


داستان از این قراره که سید و دوستاش و هم مسلکهاشون به غیر معصوم(آیت الله خمینی ره بنیادگذار انقلاب اسلامی و آیت الله خامنه ای مد ظله العالی رهبر شایسته انقلاب اسلامی) امام اطلاق میکنند که بدعتی آشکار است. قبلا مکاتباتی بصورت نطر و پاسخ نظر داشتیم که سید قبول کرد حق با علامه طهرانی ره در کتاب گرانقدر امام شناسی جلد 18 صص 206 تا 235 است و نباید به غیر معصوم امام گفته بشه که در پست مکاتبه من و سید ثبت شده.

و حالا:

سید بنام :

بنده خدا

 سلام علی آقا خسته نباشید...حق باشماودوستتون هست اما اگه من یکدفعه عوض کنم ممکنه مسائلی بوجودبیاد واین شعرویکی ازبچه هاگفت براتون بفرستم

هرکی ایراد بگیره به عشق من


از لجش عشقمو بیشتر می کنم




پاسخ من بهش:

علیک السلام 


. . . وَاللَّهُ لَا يَسْتَحْيِي مِنَ الْحَقِّ . . . و حال آنكه خدا از حق[گويى] شرم نمى‏كند . . . 53 احزاب

 
مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ ﴿18ق﴾[آدمى] هيچ سخنى را به

لفظ درنمى‏آورد مگر اينكه مراقبى آماده نزد او [آن را ضبط مى‏كند] (18سوره ق) حسابش رو باید پس بدی 
جواب امام زمان عج رو خودت باید بدی که با وجود امام معصوم حی حاضر چنین خبطی مرتکب داری میشی 
و جالبه که میگی حق با منه ( یعنی فهمیدی موضعت و ادعات باطله) ولی سرِ تعصب باز هم به نتیجه اش عمل نمیکنی!! 
من آنچه شرط بلاغ است با تو میگویم تو خواه از سخنم پند گیر خواه ملال 
در جواب :( اما اگه من یکدفعه عوض کنم ممکنه مسائلی بوجودبیاد) باید از قرآن برات بگم مثل ساحران مومن به موسی عمل کن مردم هرچی میخوان بگن بگن حق رو فدای رضایت و نارضایتی دیگران نباید کرد:

 
فرعون به ساحران ایمان آورده به موسی ع گفت:فَلَأُقَطِّعَنَّ أَيْدِيَكُمْ

وَأَرْجُلَكُم مِّنْ خِلَافٍ وَلَأُصَلِّبَنَّكُمْ فِي جُذُوعِ النَّخْلِ(پس بى‏شك دستهاى شما و پاهايتان را يكى از راست و يكى از چپ قطع مى‏كنم و شما را بر تنه‏هاى درخت‏خرما به دار مى‏آويزم -71 طه) 


ساحران توبه کار در جوابش با قاطعیت گفتند:قَالُوا لَن نُّؤْثِرَكَ عَلَى مَا جَاءنَا

مِنَ الْبَيِّنَاتِ وَالَّذِي فَطَرَنَا فَاقْضِ مَا أَنتَ قَاضٍ إِنَّمَا تَقْضِي هَذِهِ الْحَيَاةَ الدُّنْيَا ﴿72طه﴾گفتند ما هرگز تو را بر معجزاتى كه به سوى ما آمده و [بر] آنكس كه ما را پديد آورده است ترجيح نخواهيم داد پس هر حكمى مى‏خواهى بكن كه تنها در اين زندگى دنياست كه [تو] حكم مى‏رانى.
این هم از حافظ: 
رند عالم سوزرا با عافیت بینی چه کار؟

سید:سلام علی اقا بخدا زشته به خداقسم خود امام زمان راضی نیست که دوتاشیعش سریک موضوع الکی هتک حرمت کنن من دفعه قبلم گفتم ماهافقط عاشقیم وبه همون امام زمان قسم اهل ریا ووام وازاین جورحرفا بخاطراطاعت ازعشقمون نیستیم باورکن حتی کارت بسیجم ندارم

من: السلام علی من اتّبع الهدی 
مرد حسابی من برات از آیات قرآن که همه فرق اسلامی قبولش دارن دلیل و مطلب گذاشتم 
از گفته های علامه طهرانی ره و علامه طباطبایی ره دلیل آوردم شورشو تو تعصب و یه دندگی در آوردین بسیجی بودن مگه بده؟ بسیجیها میگن بسیجی یعنی امام علی علیه السلام با این تعریف هر کس که در حد توان تابع علی علیه السلام باشه میشه بسیجی. 
بسیجی بودن بد نیست عدم تبعیت از عقل و منطق و بدعت گذاشتن در دین خدا بده و حرامه من مطمئنم امام زمان از تندروی خوشش نمیاد و کل ما حکم به العقل حکم به الشرع: هر چه را عقل(سلیم،نه مغرض) بهش حکم کنه شرع هم به آن حکم میکنه.
امام زمان راضی نیست تعداد امامها رو زیاد کنید به چه زبونی دیگه بگم؟ 
کی گفته بدعت گذاری تو دین حق موضوع الکیه؟ فقط متعصبان دور از منطق از این حرفها برا توجیه کار نادرستشون استفاده میکنن 
خلاصه دیگه پیگیر مطلب نخواهم بود برامم مهم نیست خواستی بخاطر احترامت!! به رهبر رب العالمین هم بگو. 

حجّت بر شما تمام شد. 

سید:

بسم رب الامام الخامنه ای....

سلام-باشه من احمق وشماهاعاقل

علی آقاروزاول فکرمیکردم آدم منطقی ای باشی اماالان میبینم فقط داری توهین میکنی درهرصورت امیدوارم مپیروزوموفق باشی
هرکس شهیدحق شدهمراه باحسین است
آری مسیرعشق ازعباس تاحسین است
درکربلای این عصر سوگندبرابوالفضل
لبیک یاخامنه ای لبیک یاحسین است
اللهم عجل لولیک الفرج واحفظ قائدناالامام الخامنه ای وارزقنی الزیارت الامام الخامنه ای-یاعلی و خداحافظ
پاسخ من


بسم الله الرحمن الرحیم وبه نستعین
والصلوة والسلام علی سیدنا و نبینا ابوالقاسم المصطفی محمد خاتم النبیین 
وعلی آله الاطهار ، الذین فرض الله تعالی طاعتهم علی خلقه اجمعین من الاولین و الآخرین 
واللعن الدّائم الابدیّة علی اعدائهم ، اعداء الله اجمعین. 
الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة علی بن ابیطالب علیه السلام . 
خداوند را شاکرم که به من عقلی که باهاش بدعت رو از سنت تشخیص بدم داده و از گمراهی های آخر الزمان با هر رنگ و صبغه ای به هر عنوانی دور داشته. 
من توهینی نکردم نه فحشی نه ناحقی از طرف من به شما نسبت داده نشده که باز برا همین هم شاکرم. 
رهبری خامنه ای رو هم قبول دارم. 
ولی سرم هم بره بیشتر از رهبر بهش نمیگم پای حرفمم وایستادم، اسرائیل و آمریکا و یهود و فراماسون و شیطانپرستی و چه و چه رو هم میشناسم جنگ هم خدای ناکرده باشه قبل از بسیجی های(میدونم بسیجی نیستی نمیخواد دوباره قسم و آیه بیاری) پر ادعایی که نمیدونن به کی چه لقبی بدن تو خط مقدمم. 
هر کس دینش رو با دلیل و بیّنه نشناسه تو فتنه ها در خواهد ماند. 
برای آخرین بار اینو از من بشنو: 
به غیر معصوم نباید امام گفت. ما الان امام داریم و ایشان حضرت ابا صالح المهدی حجة ابن الحسن العسکری روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء و عجل الله تعالی فرجه الشریف هستند. 
امام معنای لغویش مطرح نیست پس باید به اوبامای ملعون هم بگن امام آمریکاییها چون رهبر سیاسیشون الان این ملعونه یا باید به شافعی ها هم امامیه بگن چون شافعی پیشواشونه ولی فقط به شیعه ها امامیه میگن چون امام یعنی یکی از دوازده جانشین معصوم پیامبر صلی الله علیه وآله وسلم. 
تو هم یه دلیلی اینجوری برا حرفات بیار با شعر نوشتن که چیزی اثبات نمیشه . 
به رهبر و مرحوم آیت الله خمینی ره نباید امام گفته بشه تو هم نگو تو قبر و قیامت باید جوابگو باشی.

سیّد:

سلام علی اقا یکسر کوتاه مجددا ب وب بنده بزن.منتظرم

 

من:

سلام علیکم.

خیلی ممنون از تغییر دادن اسم وبلاگتون

آجرک الله عنی جزاء الخیر بما هدیتَ

ولی داخل مطالب وبلاگت باز هم لفظ امامِ اطلاق شده به رهبر انقلاب اسلامی وجود داره.

ما نگوئیم بد و میل به ناحق نکنیم

کار بد مصلحت آن است که مطلق نکنیم.

داخل وبلاگت هم یه دستی بگردونی خدا و  رسول صلی الله علیه و آله وسلّم و ائمه اطهار علیهم اسلام ازت راضی میشن.

تناقض

تناقض 2
جالبه

 



:: موضوعات مرتبط: 313 دلاور نستوه، مطالب و مباحث دینی و مذهبی، دل نوشته و خودمانی، ،
:: برچسب‌ها: مناظره, مکاتبه, حق, طنز واقعی, خامنه ای مد ظله, سید و من, خمینی ره, امام شناسی, علامه طهرانی ره, علامه طباطبایی ره, به غیر معصوم نمیشه امام گفت,
نویسنده : علی ربّانی
تاریخ : پنج شنبه 20 بهمن 1391
زمان : 11:12
آخرین مکاتبات من و خود سیّد(مدیر وبلاگ رهروان امام خامنه ای {سابق}-رهروان ولایت{الان}-)


داستان از این قراره که سید و دوستاش و هم مسلکهاشون به غیر معصوم(آیت الله خمینی ره بنیادگذار انقلاب اسلامی و آیت الله خامنه ای مد ظله العالی رهبر شایسته انقلاب اسلامی) امام اطلاق میکنند که بدعتی آشکار است. قبلا مکاتباتی بصورت نطر و پاسخ نظر داشتیم که سید قبول کرد حق با علامه طهرانی ره در کتاب گرانقدر امام شناسی جلد 18 صص 206 تا 235 است و نباید به غیر معصوم امام گفته بشه که در پست مکاتبه من و سید ثبت شده.

و حالا:

سید بنام :

بنده خدا

 سلام علی آقا خسته نباشید...حق باشماودوستتون هست اما اگه من یکدفعه عوض کنم ممکنه مسائلی بوجودبیاد واین شعرویکی ازبچه هاگفت براتون بفرستم

هرکی ایراد بگیره به عشق من


از لجش عشقمو بیشتر می کنم




پاسخ من بهش:

علیک السلام 


. . . وَاللَّهُ لَا يَسْتَحْيِي مِنَ الْحَقِّ . . . و حال آنكه خدا از حق[گويى] شرم نمى‏كند . . . 53 احزاب

 
مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ ﴿18ق﴾[آدمى] هيچ سخنى را به

لفظ درنمى‏آورد مگر اينكه مراقبى آماده نزد او [آن را ضبط مى‏كند] (18سوره ق) حسابش رو باید پس بدی 
جواب امام زمان عج رو خودت باید بدی که با وجود امام معصوم حی حاضر چنین خبطی مرتکب داری میشی 
و جالبه که میگی حق با منه ( یعنی فهمیدی موضعت و ادعات باطله) ولی سرِ تعصب باز هم به نتیجه اش عمل نمیکنی!! 
من آنچه شرط بلاغ است با تو میگویم تو خواه از سخنم پند گیر خواه ملال 
در جواب :( اما اگه من یکدفعه عوض کنم ممکنه مسائلی بوجودبیاد) باید از قرآن برات بگم مثل ساحران مومن به موسی عمل کن مردم هرچی میخوان بگن بگن حق رو فدای رضایت و نارضایتی دیگران نباید کرد:

 
فرعون به ساحران ایمان آورده به موسی ع گفت:فَلَأُقَطِّعَنَّ أَيْدِيَكُمْ

وَأَرْجُلَكُم مِّنْ خِلَافٍ وَلَأُصَلِّبَنَّكُمْ فِي جُذُوعِ النَّخْلِ(پس بى‏شك دستهاى شما و پاهايتان را يكى از راست و يكى از چپ قطع مى‏كنم و شما را بر تنه‏هاى درخت‏خرما به دار مى‏آويزم -71 طه) 


ساحران توبه کار در جوابش با قاطعیت گفتند:قَالُوا لَن نُّؤْثِرَكَ عَلَى مَا جَاءنَا

مِنَ الْبَيِّنَاتِ وَالَّذِي فَطَرَنَا فَاقْضِ مَا أَنتَ قَاضٍ إِنَّمَا تَقْضِي هَذِهِ الْحَيَاةَ الدُّنْيَا ﴿72طه﴾گفتند ما هرگز تو را بر معجزاتى كه به سوى ما آمده و [بر] آنكس كه ما را پديد آورده است ترجيح نخواهيم داد پس هر حكمى مى‏خواهى بكن كه تنها در اين زندگى دنياست كه [تو] حكم مى‏رانى.
این هم از حافظ: 
رند عالم سوزرا با عافیت بینی چه کار؟

سید:سلام علی اقا بخدا زشته به خداقسم خود امام زمان راضی نیست که دوتاشیعش سریک موضوع الکی هتک حرمت کنن من دفعه قبلم گفتم ماهافقط عاشقیم وبه همون امام زمان قسم اهل ریا ووام وازاین جورحرفا بخاطراطاعت ازعشقمون نیستیم باورکن حتی کارت بسیجم ندارم

من: السلام علی من اتّبع الهدی 
مرد حسابی من برات از آیات قرآن که همه فرق اسلامی قبولش دارن دلیل و مطلب گذاشتم 
از گفته های علامه طهرانی ره و علامه طباطبایی ره دلیل آوردم شورشو تو تعصب و یه دندگی در آوردین بسیجی بودن مگه بده؟ بسیجیها میگن بسیجی یعنی امام علی علیه السلام با این تعریف هر کس که در حد توان تابع علی علیه السلام باشه میشه بسیجی. 
بسیجی بودن بد نیست عدم تبعیت از عقل و منطق و بدعت گذاشتن در دین خدا بده و حرامه من مطمئنم امام زمان از تندروی خوشش نمیاد و کل ما حکم به العقل حکم به الشرع: هر چه را عقل(سلیم،نه مغرض) بهش حکم کنه شرع هم به آن حکم میکنه.
امام زمان راضی نیست تعداد امامها رو زیاد کنید به چه زبونی دیگه بگم؟ 
کی گفته بدعت گذاری تو دین حق موضوع الکیه؟ فقط متعصبان دور از منطق از این حرفها برا توجیه کار نادرستشون استفاده میکنن 
خلاصه دیگه پیگیر مطلب نخواهم بود برامم مهم نیست خواستی بخاطر احترامت!! به رهبر رب العالمین هم بگو. 

حجّت بر شما تمام شد. 

سید:

بسم رب الامام الخامنه ای....

سلام-باشه من احمق وشماهاعاقل

علی آقاروزاول فکرمیکردم آدم منطقی ای باشی اماالان میبینم فقط داری توهین میکنی درهرصورت امیدوارم مپیروزوموفق باشی
هرکس شهیدحق شدهمراه باحسین است
آری مسیرعشق ازعباس تاحسین است
درکربلای این عصر سوگندبرابوالفضل
لبیک یاخامنه ای لبیک یاحسین است
اللهم عجل لولیک الفرج واحفظ قائدناالامام الخامنه ای وارزقنی الزیارت الامام الخامنه ای-یاعلی و خداحافظ
پاسخ من


بسم الله الرحمن الرحیم وبه نستعین
والصلوة والسلام علی سیدنا و نبینا ابوالقاسم المصطفی محمد خاتم النبیین 
وعلی آله الاطهار ، الذین فرض الله تعالی طاعتهم علی خلقه اجمعین من الاولین و الآخرین 
واللعن الدّائم الابدیّة علی اعدائهم ، اعداء الله اجمعین. 
الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة علی بن ابیطالب علیه السلام . 
خداوند را شاکرم که به من عقلی که باهاش بدعت رو از سنت تشخیص بدم داده و از گمراهی های آخر الزمان با هر رنگ و صبغه ای به هر عنوانی دور داشته. 
من توهینی نکردم نه فحشی نه ناحقی از طرف من به شما نسبت داده نشده که باز برا همین هم شاکرم. 
رهبری خامنه ای رو هم قبول دارم. 
ولی سرم هم بره بیشتر از رهبر بهش نمیگم پای حرفمم وایستادم، اسرائیل و آمریکا و یهود و فراماسون و شیطانپرستی و چه و چه رو هم میشناسم جنگ هم خدای ناکرده باشه قبل از بسیجی های(میدونم بسیجی نیستی نمیخواد دوباره قسم و آیه بیاری) پر ادعایی که نمیدونن به کی چه لقبی بدن تو خط مقدمم. 
هر کس دینش رو با دلیل و بیّنه نشناسه تو فتنه ها در خواهد ماند. 
برای آخرین بار اینو از من بشنو: 
به غیر معصوم نباید امام گفت. ما الان امام داریم و ایشان حضرت ابا صالح المهدی حجة ابن الحسن العسکری روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء و عجل الله تعالی فرجه الشریف هستند. 
امام معنای لغویش مطرح نیست پس باید به اوبامای ملعون هم بگن امام آمریکاییها چون رهبر سیاسیشون الان این ملعونه یا باید به شافعی ها هم امامیه بگن چون شافعی پیشواشونه ولی فقط به شیعه ها امامیه میگن چون امام یعنی یکی از دوازده جانشین معصوم پیامبر صلی الله علیه وآله وسلم. 
تو هم یه دلیلی اینجوری برا حرفات بیار با شعر نوشتن که چیزی اثبات نمیشه . 
به رهبر و مرحوم آیت الله خمینی ره نباید امام گفته بشه تو هم نگو تو قبر و قیامت باید جوابگو باشی.

سیّد:

سلام علی اقا یکسر کوتاه مجددا ب وب بنده بزن.منتظرم

 

من:

سلام علیکم.

خیلی ممنون از تغییر دادن اسم وبلاگتون

آجرک الله عنی جزاء الخیر بما هدیتَ

ولی داخل مطالب وبلاگت باز هم لفظ امامِ اطلاق شده به رهبر انقلاب اسلامی وجود داره.

ما نگوئیم بد و میل به ناحق نکنیم

کار بد مصلحت آن است که مطلق نکنیم.

داخل وبلاگت هم یه دستی بگردونی خدا و  رسول صلی الله علیه و آله وسلّم و ائمه اطهار علیهم اسلام ازت راضی میشن.

تناقض

تناقض 2
جالبه

 



:: موضوعات مرتبط: 313 دلاور نستوه، مطالب و مباحث دینی و مذهبی، دل نوشته و خودمانی، ،
:: برچسب‌ها: مناظره, مکاتبه, حق, طنز واقعی, خامنه ای مد ظله, سید و من, خمینی ره, امام شناسی, علامه طهرانی ره, علامه طباطبایی ره, به غیر معصوم نمیشه امام گفت,
نویسنده : علی ربّانی
تاریخ : پنج شنبه 20 بهمن 1391
زمان : 11:12
عکس طبیعت


 سُرفه زمین

 بطرف درِ باغ سبزِ معروف.

 حیاط خونه نامزد آینده ام باید این شکلی باشه!

 

درخت

برگ درختان سبز در نظر هوشیار             هر ورقش دفتری است معرفت کردگار     سعدی

 آفتاب دوربینه ، میدونی چرا؟

خشم

 وَيُسَبِّحُ الرَّعْدُ بِحَمْدِهِ وَالْمَلاَئِكَةُ مِنْ خِيفَتِهِ وَيُرْسِلُ الصَّوَاعِقَ فَيُصِيبُ بِهَا

مَن يَشَاء وَهُمْ يُجَادِلُونَ فِي اللّهِ وَهُوَ شَدِيدُ الْمِحَالِ ﴿آیه 13 سوره رعد﴾

 

رعد به حمد او و فرشتگان [جملگى] از بيمش تسبيح مى‏گويند و صاعقه‏ها را فرو مى‏فرستند و با آنها هر كه را بخواهد مورد اصابت قرار مى‏دهد در حالى كه آنان در باره خدا مجادله مى‏كنند و او سخت‏كيفر است (13)

 

آبشار

 

ثُمَّ قَسَتْ قُلُوبُكُم مِّن بَعْدِ ذَلِكَ فَهِيَ كَالْحِجَارَةِ أَوْ أَشَدُّ قَسْوَةً وَإِنَّ مِنَ

الْحِجَارَةِ لَمَا يَتَفَجَّرُ مِنْهُ الأَنْهَارُ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا يَشَّقَّقُ فَيَخْرُجُ مِنْهُ الْمَاء وَإِنَّ

مِنْهَا لَمَا يَهْبِطُ مِنْ خَشْيَةِ اللّهِ وَمَا اللّهُ بِغَافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ ﴿آیه74 سوره بقره﴾

سپس دلهاى شما بعد از اين [واقعه] سخت گرديد همانند سنگ يا سخت‏تر از آن چرا كه از برخى سنگها جويهايى بيرون مى‏زند و پاره‏اى از آنها مى‏شكافد و آب از آن خارج مى‏شود و برخى از آنها از بيم خدا فرو مى‏ريزد و خدا از آنچه مى‏كنيد غافل نيست (74)

 

خیر پیش 

نظر بدید.



:: موضوعات مرتبط: مطالب و مباحث دینی و مذهبی، دل نوشته و خودمانی، ،
:: برچسب‌ها: طبیعت, آفرینش, خدا, عکس طبیعت, منظره, جالب,
نویسنده : علی ربّانی
تاریخ : پنج شنبه 18 بهمن 1391
زمان : 23:44
هر که را نیست سر کشته شدن برگردد!


اگه من و تو به فکر بعضی چیزا نباشیم هم بالاخره پاش میفته که از دلبستگیهامون باید دل بکَنیم.

 پول و ثروت داشتن خیلی خوبه ولی دلبستگی به آن بده و این به معنی غیرت نسبت به مال نداشتن نیست.

مال و منال باید در خدمت من و شما باشه نه اینکه من جمع کننده و محافظ مال باشم ولی دست آخر برای اینکه طراحان مد برای کفن جیب نذاشتن همه اش رو بذارم و برم.

میگن وقتی موقع مرگ آدمی میرسد و باید غزل معروف خداحافظی رو بخونه سه دسته جلوی چشمش رژه میرن:

دسته اول:

محتضر جون ازشون میپرسه :شما؟

میگن: ما فرزند و زن و اهل بیتتیم.

محتضر میگه : تو این شرایط چه کمکی از دست شما برا من ساخته است؟؟

اهل و عیال بهش میگن: تا دم قبرت تشییعت میکنیم و بعد برمیگردیم و تنهات میذاریم.

محتضر جون حیران و متعجب میگه : منو ببین برا ازدواج توی پسر و لباس نو داشتنت و نان شبت و میوه فصلت چه دروغها که نگفتم چه رباها که نگرفتم و . . . چشمم رو میدادم تا خار تو پای دخترم نره!!

دسته دوم:

محتضر ازشون باز کارت شناسایی میخواد 

میگن : ما مال و منالتیم.

محتضر: در این دم آخر چه کمکی ازتون ساخته است؟

مال و منال: از ما فقط و فقط کفنت رو بردار. تازه خوشبختی بعضیها همین کفنم نصیبشون نمیشه!

محتضر: فقط همین؟! من شب و روز نداشتم دروغ و قسم دروغ و کم فروشی و بهتان زدن و مال یتیم خوردن و ارثیه داداش و خواهرهام و ربا دادن و ربا گرفتن شبها از ترس اینکه نکنه اتفاقی برا داراییهام بیفته نمیتونستم درست و حسابی و راحت بخوابم حالا اینه جواب زحمات حلال و حرام من فقط یه کفن؟ یعنی راه نداره ویلای شمالم رو با خودم ببرم قبرم راه نداره گل پری رو که تازگیها صیغه شو خوندن برام ببرم اون دنیا تا بی زن نمونم؟اگه فقط یه کفن باشه سهم من که خیلی بده!!

دسته سوم:

محتضر: شما کی باشین؟

-: ما اعمالتیم.

محتضر به سختی آب دهنش رو قورت میده و میگه: ارادت داریم کمکی ازتون برا من ساخته است یا بهتر بگم به چه دردی میخورین؟؟!

اعمال حضرت آقا: ما هم ارادت داریم خدمتت. ما باهات میایم، داخل قبرت هم میایم و هیچوقت تنهات نمیذاریم خوبه؟؟

محتضر باتوجه به اعمالش میگه: حالا که میبینم شما فقط از این سه دسته ماندنی بودید باهام

ای کاش نمازهامو اول وقت میخوندم

ای کاش زنا نمیکردم

ای کاش بچه هامو رقص باله و اسپانیایی نمیفرستادم بجاش قرآن یادشون میدادم

ای کاش مذهبی صد درصد میبودم اگرچه دیگران مسخره ام میکردن و اگرچه باجناقم و داداشم با مذهبی بودنم باهام قطع رابطه میکردن آخه الان اونایی که بخاطر رضایت و ناراحتیشون گناه میکردم کجان ؟؟ بیان جواب عزرائیلو بدن دیگه.

ای کاش ربا نمیدادم و ربا نمیگرفتم 

ای کاش از حلال میخوردم و از حلال میپوشیدم و با حلال میخوابیدم 

ای کاش حواسم به این روز بود

قرار بود امروز رو با رفقا بریم شمال که یهو سر و کله شما سه دسته پیدا شد و داستان این ریختی پلیسی و خفن شد.

منو بر گردونید تا کارهای خوب خوب بکنم من تازه که چشم بصیرتم باز شد فهمیدم از این خبرها هم تو این دنیا هست پس حالا که به سلامتی ایمان آوردم بذارید این اعمالی رو که قراره تو تور پنج ستاره قبر و قیامت باهم باشیم درستشون کنم بعدا به طیب خاطر باهاتون هرجا بگید میام

منو ول کنید 

گفتم ولم کنید

دِ بذارید کار خوب بکنم. . . . . . .

ولی از اونجایی که اگه بر گردوننش  بازهم ریششو میتراشه و پوز پولهای حرامشو به بیوه زنها و یتیمهای مردم و دستفروش مومن محله شون میده و اینو عزرائیل در جریانش هست و هر روز وقتهای نماز بهش سر میزده ببینه بموقع نمازشو میخونه یا نه و از طرفی عزرائیل دستور داره حتما حضرت آقا رو ببره فلذا . . . 

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعونَ ﴿156سوره بقره﴾ ما از آن خدا هستيم و به سوى او باز مى‏گرديم (156)

كُلُّ نَفْسٍ ذَآئِقَةُ الْمَوْتِ . . . ﴿185 سوره آل عمران﴾ هر جاندارى چشنده [طعم] مرگ است . . . 

فریاد و شیون از منزل آقا به آسمان بلند میشه و برا خاطر خودشون که بی پدر شدن و بی شوهر جون مودن گریه های جگر سوز سر میدن و آههای آتشین میکشن 

از اموال حرام و حلال و شبهه ناکش براش مراسم ختم مفصل و دهن و گوش پرکنی میگیرن ولی یک صلوات هم به روحش نمیرسه. 

چون فکرشم نمیکرد بمیره وصیت هم  نکرده ،

به چند نفر بدهکار بوده و ورثه صافش نمیکنن

باید نماز روزه هاش خونده بشه و گرفته بشه ولی پسر ارشدش اصلا تو این عوالم نیست ،

چون باباهه اسمش رو پدرام گذاشته و ماهواره و رقص بریک یادش داده و دروغ گفتن رو بصورت عملی و علمی نشونش داده ، لخت و پَتی پیش نامحرم گفتن و خندیدن ورقصیدن(کلاس رقص به هزینه بابایی) رو یاد زن و دخترش داده و . . . .

با نماز نخوندنش نماز نخوندن رو یادش داده و ....

بچه های ما آنگونه که هستیم بزرگ میشوند ، نه آنگونه که میخواهیم.

این قصه سر دراز دارد.. . . . 

کلاهمون رو قاضی کنیم 

مرگی در راهه .

شتریه که در خونه همه میخوابه دیر و زود داره و سوخت و سوز نه.

. . . . تُوبُوا إِلَى اللَّهِ تَوْبَةً نَّصُوحًا. . .  .﴿8 سوره تحریم﴾ . . . .به درگاه خدا توبه‏اى راستين كنيد . . . .

خودتون رو جای میت بذارید با این فرق که به شما اجازه دادن که برگردید حالا که برگشتید کارهای خوب خوب بکنید و بدونید که فقط اعمالتون باهاتون میان تا آخرش.

چو بر روی زمین باشی توانایی غنیمت دان

که دوران ناتوانی ها بسی زیر زمین دارد        حافظ خدا بیامرز

خیر پیش.



:: موضوعات مرتبط: طنز، مطالب و مباحث دینی و مذهبی، دل نوشته و خودمانی، ،
:: برچسب‌ها: محتضر, موت, مرگ, اهل و عیال, اعمال, تجسم اعمال, توبه نصوح, طنز واقعی, دلنوشته, دین, خدا, ائمه اطهار علیهم السلام, ,
نویسنده : علی ربّانی
تاریخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391
زمان : 9:22
افزایش بازدید و محبوبیت گوگل


 برای افزایش بازدید وبلاگ و سایتتون کلــــیک  کنید.

تو سایت مربوطه توضیحات ثبت نام و نحوه کسب امتیاز ارائه شده.

 

 

GOOGLE

 

YAHOO 

 

BING

 

ASK

 

 



:: موضوعات مرتبط: 313 دلاور نستوه، دانلود مذهبی و کتاب و نرم افزار، اتوکد و 3 بعدی و دانلود، طنز، دعا و زیارات، تجاری، مطالب و مباحث دینی و مذهبی، دل نوشته و خودمانی، شعر و ادبیات، ،
:: برچسب‌ها: کسب امتیاز در گوگل, محبوبیت در گوگل, افزایش بازدید وبلاگ, افزایش بازدید سایت, بالا بردن آمار بازدبد, ,
نویسنده : علی ربّانی
تاریخ : سه شنبه 20 بهمن 1391
زمان : 20:35
اثر زیارت عاشورا
| ادامه مطلب...

 زیارت عاشورا

استاد محمّد علی مجاهدی در این زمینه می نویسد: «مرحوم پدرم در روزهای پایانی عمر پربركت خود حالات عجیبی داشتند به طوری كه اغلب كادر پزشكی و پرستاری بیمارستان جذب ایشان شده بودند و روزی یك ساعت در اتاق پدرم جمع می شدند و از مطالب نصیحت آمیزشان بهره می بردند.

 

من و آشنایان، بعد از ظهر هر روز اجازه داشتیم كه از ایشان عیادت كنیم و مادرم شبها در بیمارستان می ماندند. روزی از روزها كه به بیمارستان «بازرگانان» رفتم، دیدم كه مادرم بسیار متألّم و نارحت اند و برای پدرم اظهار نگرانی می كنند. وقتی كه علّت را جویا شدم، گفتند:

 

دیشب طبق معمول پرستار بیمارستان آمد و شیشه خون را به یك دست و سرم غذایی را به دست دیگر آقا وصل كرد و رفت. معمولاً حدود 3 ساعت طول می كشید تا خون و سرم تزریقی تمام شود. حدود یك ساعت گذشت و من مشغول تلاوت قرآن بودم.

 

ناگهان تغییر در آقا پیدا شد، به سرعت از جا برخاستند و در حالی كه از هر دو دست ایشان خون جاری بود، به نقطه ای از اتاق خیره شده و به پهنای صورت اشك می ریختند و می گفتند:

 

السّلامُ علیكَ یا اَبا عبدالله بِاَبی انتَ و اُمّی یا سَیِّدی و مولای!

 

من كه از دیدن این وضع، شوكه شده بودم و نگران حال آقا بودم، پیش رفتم و سعی كردم ایشان را روی تخت بخوابانم ولی با دست خود اشاره كردند كه كاری به كار ایشان نداشته باشم! و من به ناچار رفتم و پرستار را صدا كردم تا بیاید و جلوی خونریزی را بگیرد. ساعتی كه گذشت به حال عادی برگشت، به من گفتند:

 

دیگر در این مواقع مزاحم حال من نشوید! وقتی كه حضرت سیّد الشّهداء - روحی و ارواح العالمین له الفداء - به عیادت من قدم رنجه می كنند من كه نمی توانم مراتب ادب را به جای نیاورم! این حالات اختیاری نیست و ممكن است از این به بعد هم تكرار شود! سعی كنید از این پس آرامش خود را حفظ كنید و نگران حال من نباشید».(4)

 . . . . . .



:: موضوعات مرتبط: مطالب و مباحث دینی و مذهبی، ،
:: برچسب‌ها: اثر زیارت عاشورا, زیارت عاشورا, تبیان, ابا عبدالله الحسین علیه السلام, السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین علیک منی سلام الله,
نویسنده : علی ربّانی
تاریخ : دو شنبه 16 بهمن 1391
زمان : 9:26
متن زیارت عاشورا و آثار آن
| ادامه مطلب...

. . . . . شهيد دستغيب مى نويسد: از مرحوم آيه الله العظمى حاج شيخ عبدالكريم حايرى نقل شده است : اوقاتى كه در سامراء مشغول تحصيل علوم دينى بودم ، اهالى سامراء به بيمارى وبا و طاعون مبتلا شدند و همه روزه عده اى مى مردند.
روزى در منزل استادم مرحوم سيد محمد فشاركى ، عده اى از اهل علم جمع بودند، ناگاه مرحوم آقاى ميرزا محمد تقى شيرازى تشريف آوردند و صحبت از بيمارى وبا شد كه همه در معرض خطر مرگ هستند.
مرحوم ميرزا فرمود: اگر من حكمى بكنم آيا لازم است انجام شود يا نه ؟
همه اهل مجلس پاسخ دادند بلى . فرمود: من حكم مى كنم كه شيعيان ساكن سامراء از امروز تا ده روز، همه مشغول خواندن زيارت عاشورا شوند، و ثواب آن را به روح نرجس خاتون ، والده ماجده حضرت حجة ابن الحسن عليه السلام هديه نمايند تا اين بلا از آنان دور شود. اهل مجلس اين حكم را به تمام شيعيان رساندند و همه مشغول خواندن زيارت عاشورا شدند.

از فرداى آن روز تلف شدن شيعه موقوف شد و همه روزه ، تنها عده اى از سنى ها مى مردند به طورى كه بر همه آشكار گرديد. برخى از سنى ها از آشنايان شيعه خود پرسيدند؛ سبب اين كه ديگر از شما كسى تلف نمى شود چيست ؟ به آنها گفته بودند زيارت عاشورا. آنها هم مشغول شدند و بلا از آنها هم بر طرف گرديد . . . . 

. . . . .  

 متن کامل زیارت عاشورا همراه با ترجمه فارسی

اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا اَباعَبْدِاللَّهِ اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يَابْنَ رَسُولِ اللَّهِ اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا خِيَرَةَ اللَّهِ و َابْنَ خِيَرَتِهِ اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يَابْنَ اَميرِالْمُؤْمِنينَ و َابْنَ سَيِّدِ الْوَصِيّينَ

سلام بر تو اى ابا عبداللّه سلام بر تو اى فرزند رسول خدا سلام بر تو اى برگزيده خدا و فرزند برگزيده اش سلام بر تو اى فرزند امير مؤ منان و فرزند آقاى اوصياء

 

*- اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يَابْنَ فاطِمَةَ سَيِّدَةِ نِساَّءِ الْعالَمينَ اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا ثارَ اللَّهِ وَ ابْنَ ثارِهِ وَ الْوِتْرَ الْمَوْتُورَ

سلام بر تو اى فرزند فاطمه بانوى زنان جهانيان سلام بر تو اى که خدا خونخواهيش کند و فرزند چنين کسى و اى کشته اى که انتقام کشته گانت نگرفتى

 

*- اَلسَّلامُ عَلَيْكَ وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِكَ عَلَيْكُمْ مِنّى جَميعاً سَلامُ اللَّهِ اَبَداً ما بَقيتُ وَ بَقِىَ اللَّيْلُ وَالنَّهارُ

سلام بر تو و بر روانهائى که فرود آمدند به آستانت . . . . . 

. . . . . . 



:: موضوعات مرتبط: دعا و زیارات، مطالب و مباحث دینی و مذهبی، ،
:: برچسب‌ها: زیارت عاشورا, امام حسین علیه السلام, تولی تبری, محبت اهل بیت ع, دعا, نیایش, ولایت,
نویسنده : علی ربّانی
تاریخ : دو شنبه 16 بهمن 1391
زمان : 9:1
طبق استدلال علامه طباطبایی ره ، نمیشه به غیر معصوم امام گفت.


  مرحوم علامه طباطبائی رضوان الله تعالی علیه در جلد 4 کتاب شریف و گرانقدر تفسیرالمیزان در اثبات اعتبار نکاح متعه (عقد موقت یا همان صیغه) در برابر علمایی که قائل به این شریعه الهی نبودند بحثی را در رابطه با تفاوت معنای لغوی و فقهی الفاظ قرآن مطرح کرده که ذکر آن خالی از لطف نمی باشد:

علمای اهل سنت با طرح این مسئله که کلمه استمتاع در آیه شریفه "...فَمَا اسْتَمْتَعْتُم بِهِ مِنْهُنَّ فَآتُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ فَرِيضَةً..." (...و زنانى را كه متعه كرده‏ايد مهرشان را به عنوان فريضه‏اى به آنان بدهيد...) سوره نساء آیه 24. به معنای بهره بردن و کامجویی است نه اینکه معنای خاص(عقد موقت) از آن برداشت شود و بنابراین نکاح متعه را رد می کنند.

 علامه طباطبائی ره در پاسخ به سوال این دسته از علما بحثی به مضمون ذیل دارد که مشروحاً بیان می گردد:

 رسوم و سنت هایی که در عهد نزول قرآن در میان آن مردم با اسماء خاص رایج بوده در قرآن هم برای امر و یا نهی از آن رسوم از همان اسماء استفاده گردیده است. به عنوان مثال معنای لغوی کلمه حج به معنای قصد کردن است اما امکان ندارد کسی از قرآن این معنا را دریابد که مراد از حج ، قصدکردن باشد. زکات در لغت به معنای پاک گردید یا افزوده گردید می باشد اما در معنای فقهی به حدنصاب اموال نه گانه ذکر شده در فقه دلالت می کند. یا صلوة به معنای دعاست اما در قرآن از صلوة تحت عنوان نماز یاد شده است. و همین طور است در باب سایر کلمات مانند بیع ، ربح ، غنیمت و ... علامه طباطبایی ره در ردّ ادّله علمای اهل سنت گفته است که استمتاع نمی تواند در آیه 24 سوره نساء به معنی بهره بردن باشد بلکه به معنای نکاح متعه می باشد. چرا که این کلمات به قدری در معنای فقهی آن استعمال شده اند که دیگر شنونده از آن به معنای لغوی اراده نمی کند. خواه این شدت استعمال از طرف حضرت حق باری تعالی باشد و یا از طرف مسلمین. در هر حال دیگر آن کلمه به معنای لغویش به کار نمی رود. مثلا آیا می توان هر کس رهبری چند نفر را بر عهده گرفت به او بگوییم امام جماعت؟ قطعا نه. چرا که امام جماعت به فردی گفته می شود که پیشوای نماز مسلمین می باشد.

حال برگردیم به بحث خودمان در رابطه با اینکه عده ای لفظ امام را به افراد غیر معصوم اطلاق می کنند:

نظر به مطالب فوق نتیجه می گیریم که استدلال آن دسته از افراد که می گویند منظور ما از استعمال لفظ امام برای فرد غیر معصوم در معنای لغوی آن یعنی پیشوا است کاملا باطل است. اگر هم منظورشان از امام در این مورد معصوم بودن مشارٌ الیه است به معنی این که  دقیقا مثل دوازده امام باشد، بدعت آشکار و زیاد کردن تعداد امامان معصوم است که در روایات تصریح شده که تعداد جانشینان پیامبر اکرم (ص) به تعداد نقباء بنی اسرائیل 12 عدد است نه بیشتر و نه کمتر.پس به معنی جانشین نمیشود گفت به معنی امام معصوم هم گفتنش، کفر محض است چرا که امام عصر ماعج حی و ناظر بر این مسائل است و غیبت در مقابل ظهور قرار دارد نه در مقابل حضور. صرف غایب بودن دال بر عدم حضور امام زمان عج تعالی فرجه الشریف ارواحنا له فداء نمی باشد. کوتاه سخن این که لفظ امام نیز همانند سایر الفاظ دارای بار معنایی فقهی خود می باشد و شنونده هم از آن مقصودی جز همان معنای فقهی در نمی یابد. مغلطه ای که این افراد در استعمال لفظ به معنای لغوی آن (امام یعنی پیشوا) به کار می برند ، شبیه همان مغلطه ای است که برخی در رد نکاح متعه می نمایند. 



:: موضوعات مرتبط: مطالب و مباحث دینی و مذهبی، دل نوشته و خودمانی، ،
:: برچسب‌ها: علامه طباطبایی ره, تفسیر المیزان, امام شناسی, متعه, صیغه, معنای لغوی, معنای فقهی, امام, خامنه ای مد ظله, خمینی ره,
نویسنده : علی ربّانی
تاریخ : یک شنبه 15 بهمن 1391
زمان : 23:29
لا تخف فی الله لومة لائم


 

لا تخف فی الله لومة لائم.

 در راه خدا از سرزنش هیچ سرزنش کننده ای نترس.

يُجَاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللّهِ وَلاَ يَخَافُونَ لَوْمَةَ لآئِمٍ بخشی از آیه 54  سوره مائده.

در راه خدا جهاد مى‏كنند و از سرزنش هيچ ملامتگرى نمى‏ترسند.

از مخالفت مهراس چون بالها در خلاف جهت باد به پرواز در می آیند نه موافق باد.

از تلاش باز نه ایست چون قلّه از قعر درّه است که بلند به نظر میرسد.

یکی از مسائلی که من تاکید دارم روش اینه که آدم باید بدون ملاحظه و تعارف کاری رو که میدونه درسته انجام بده و از حرف مردم نترسه.

اگه کاری درسته کل دنیا هم مخالفِت باشن انجامش بده بدون ذره ای ترس یا ملاحظه، و اگه کاری نادرسته کل دنیا هم تشویقت بکنن انجامش نده.

تعارف کردن آفت هر رابطه سالمی است ، طرف با خانمش ، با بچه اش ، همکارش و رئیسش رک نیست همیشه حرفهایی رو که باید بگه در لفافه تعارفات بی مورد میگه یا اصلا نمیگه و نتیجتا اون تاثیری رو که باید نمیذاره و اون نتیجه ای رو که باید نمیگیره.

انسانها در وادی زندگی دو دسته اند. عده ای به این فکر می کنند چه کاری درسته تا من انجامش بدم و عده ای هم به این فکر می کنند که چه کاری کسی رو ناراحت نمیکنه تا من اون کار رو انجام بدم. غافل از اینکه هرگز هیچ کس قادر نیست همه رو از خودش راضی نگه داره.رضایت خلق چیز قابل اکتسابی نیست. قضیه لقمان رو شنیدید؟ با پسرش و یه درازگوش در شهر می چرخیدن. گاهی لقمان سواره بود و پسر پیاده ، گاهی بالعکس، گاهی هر دو سوار و گاهی هر دو پیاده و در هر کدام از این حالات عده ای به این دو تن خرده می گرفتند و لقمان دست آخر به پسر گفت فرزندم نمیتوانی همه خلق را از خودت راضی نگه داری. حدیث داریم کسی که بخواهد به قیمت خشم خداوند رضایت ملت را ازآن خود کند خداوند مهر همان جماعت را از او برمی گرداند و بالعکس اگر فردی در جهت رضایت خدا بکوشد خداوند مهر او را در دل خلق می اندازد. به قول معروف با خدا باش پادشاهی کن بی خدا باش هرچه خواهی کن. انسانها همگی اگر چه با هم ولی تنها زندگی می کنند. هیچ کس جای شما نمیخوابد. هیچ کس جای شما غذا نمی خورد. هیچ کس جای شما غم و غصه نمی خورد و یا شاد و مسرور نمی گردد. پس هرگز کار درست را فقط به این خاطر که عده ای ممکن است به ما بخندند یا مسخره مان کنند یا سرزنشمان کنند نباید کنار گذاشت. می گویند مومن کسی است که از کار نیک خویش خوشحال و از کار بد خویش ناراحت شود. این یعنی اگر کسی با مدرک آکادمیک مسافرکشی می کند نباید از این کارش شرمنده شود چرا که متکی به خود است و دستش جلوی هیچ نامردی دراز نیست. یا اگر کسی به مجلس لهو و لعب نمی رود نباید در دلش بگوید دیدی چطور از دستمون پرید؟ در حقیقت معیاری که دین برای شادی و ناراحتی در زندگی تعیین کرده است کار نیک و بد است نه رضایت و یا عدم رضایت پسرخاله و دختر عمه و زن دایی.

یک مثال غربی می زنم. می دانید وقتی ادیسون به دنیا اعلام کرد میخواهد شب را مثل روز در فاصله دو سال روشن کند به او چها گفتند؟ روزنامه ها نوشتند او احمقی است که در مورد خودش داد سخن می دهد. ادیسون بعد از 3000 بار شکست موفق شد لامپ را اختراع کند. شاید جالب باشد بدانید ادیسون بسیار سخت شنوا بود. اما او نه تنها این موضوع را برای خود نقص یا مانع نمی دید بلکه سخن جالبی (نقل به مضمون است) در این مورد گفته است : " خیلی خوشحالم که کر هستم چون صدای احمقان را نمی شنوم." پیام ادیسون روشن است. برای من و برای شما لازم است که مثل او بیندیشیم و عمل کنیم. باید قلبا راسخ بمانیم. هیچ کس دیگر نمی تواند این کار را به جای ما انجام دهد.

هیچ کسی بجای من و تو حساب من و تو رو پس نخواهد داد پس نباید بخاطر حرف مردم از ایده آلهامون دست بکشیم.

البته این وقتیه که ایده آلهامون رو با دقت و طبق عقل و منطق و دین و شریعت درست تعیین کرده باشیم.

همین و دیگر هیچ.



:: موضوعات مرتبط: مطالب و مباحث دینی و مذهبی، دل نوشته و خودمانی، ،
:: برچسب‌ها: صداقت با خود, توبه, عمل به علم, علم, عمل, عمل به دانسته, عکسهای جدید نیوشا ضیغمی, بهنوش بختیاری, حق خدا بر خلق, سلنا گمز, جنیفر لوپز, مدونا, آنتونیو باندراس, براد پیت,
نویسنده : علی ربّانی
تاریخ : یک شنبه 15 بهمن 1391
زمان : 22:53
كاهش‌ جمعيّت‌ ، ضربه‌اي‌ سهمگين‌ بر پيكر مسلمين‌ 4
| ادامه مطلب...

 

مفاسد عزل‌(ریختن نطفه به بیرون در جماع) و خوردن‌ داروهاي‌ ضدّ حيض‌ و ضدّ حاملگي‌

عزل‌ دو ضرر كلّي‌ براي‌ مرد و زن‌ دارد. البتّه‌ ضرر مزاجي‌ و جسمي‌، غير از ضررهاي‌ روحي‌.
أمّا درباره‌ مرد، موجب‌ كسالت‌ اعصاب‌ مي‌شود؛ و در اثر تكرار به‌ حدّي‌ ميرسد كه‌ درمانش‌ صعب‌ مي‌گردد.
أمّا درباره‌ زن‌، موجب‌ پيدايش‌ مرضي‌ در رحم‌ به‌ نام‌ غدّۀ فيبْرُم‌ و أحياناً
ص 40
سرطان‌ رحم‌ مي‌شود كه‌ در اثر تهيّج‌ رحم‌ براي‌ غذاي‌ آن‌ كه‌ نطفه‌ است‌، و سپس‌ آنرا بدون‌ غذا و گرسنه‌ گذاردن‌ پيدا مي‌شود.
خوردن‌ دارو براي‌ جلوگيري‌ رحم‌ از پذيرش‌ نطفه‌، و آبستن‌ نشدن‌ زنان‌ كه‌ امروزه‌ بصورت‌ قرص‌ متداول‌ و معمول‌ شده‌ است‌ ضررهاي‌ مزاجي‌ شديد دارد، و موجب‌ كسالت‌ اعصاب‌ و در بعض‌ از احيان‌ منجرّ به‌ جنون‌ و ديوانگي‌ است‌. و علاوه‌ موجب‌ كسالت‌ قلب‌ [29] و سرطان‌ رحم‌ و اختلال‌ جريان‌ خون‌، و بهم‌ خوردن‌ سير طبيعي‌ و عمل‌ طبيعي‌ غُدَد و ترشّحات‌ زائده‌، و امراض‌ فراوان‌ ديگري‌ است‌ كه‌ دست‌ بگريبان‌ جوامع‌ فقير بشر شده‌ است‌. خوردن‌ اين‌ داروها به‌ هر صورت‌ و به‌ هر كيفيّتي‌ كه‌ باشد، و با هر فورمولي‌ كه‌ ساخته‌ شود، موجب‌ قطع‌ جريان‌ حيض‌ در اوقات‌ معيّنه‌ و مشخّصه‌ مي‌گردد؛ و موجب‌ عدم‌ قبول‌ رحم‌ نطفه‌ را در خود مي‌شود؛ و عواقب‌ وخيمي‌ را در پي‌ دارد.
و لذا بهداري‌ در زمان‌ طاغوت‌ كه‌ ابداً نظري‌ بحال‌ ضعفاء و مصلحت‌ آنان‌ نداشت‌، براي‌ ترغيب‌ و تحريص‌ مردم‌ به‌ نازائي‌ و عقيم‌ شدن‌ و بچّه‌ نياوردن‌، به‌ مقدار فراوان‌ از اين‌ دارو را در درمانگاههاي‌ عمومي‌ دولتي‌ مجّاناً در اختيار زنان‌ ميگذاشت‌؛ و زنان‌ مسكين‌ هم‌ مراجعه‌ نموده‌، اخذ مي‌نمودند و ميخوردند و به‌ مفاسد و پي‌آمدهاي‌ آن‌ گرفتار مي‌شدند. امّا زنهاي‌ أعيان‌ و پولدار ابداً از اينها مصرف‌ نمي‌نمودند؛ و مَثل‌ «مرگ‌ حقّ است‌ امّا براي‌ همسايه‌» خوب‌ در اينجا مصداق‌ و موضوع‌ روشني‌ پيدا ميكرد.
ص 41
بسياري‌ از زنان‌ مؤمنه‌ هم‌ در وقت‌ زيارت‌ مشاهد مشرّفه‌، و در وقت‌ حجّ بيت‌ الله‌ الحرام‌، براي‌ جلوگيري‌ از عادت‌ ماهيانه‌ و قدرت‌ بر عمل‌ مشروط‌ به‌ طهارت‌ از اين‌ قرص‌ها ميخوردند، كه‌ هم‌ كسالت‌ و مرض‌ جسمي‌، و هم‌ در بعضي‌ از أوقات‌ كسالت‌ رواني‌ پيدا مي‌نمودند. و علاوه‌ چه‌ بسا عادت‌ ماهيانه‌شان‌ خراب‌ و دگرگون‌ مي‌شد؛ و به‌ قول‌ معروف‌ از اينجا مانده‌ و از آنجا رانده‌ مي‌شدند. هم‌ عملشان‌ خراب‌ مي‌شد و هم‌ بهره‌ معنوي‌ و روحي‌ از اين‌ زيارت‌ و مناسك‌ نمي‌بردند.
شارع‌ مقدّس‌ اسلام‌ براي‌ زنان‌ حائض‌ تكليف‌ خاصّي‌ مقرّر كرده‌ است‌ كه‌ با بجا آوردن‌ آن‌ هم‌ حجّشان‌ صحيح‌ است‌ و هم‌ عمره‌شان‌. ديگر در اينصورت‌ چرا در كار او تصرّف‌ كنيم‌؟ تصرّفي‌ كه‌ چه‌ بسا موجب‌ بطلان‌ عمل‌ ميشود و حجّ و عمره‌ صحيح‌ و مطلوب‌ را كه‌ پيغمبر به‌ بعضي‌ از زوجات‌ خود دستور دادند و آنها عمل‌ نمودند، با دست‌ خود و تصرّف‌ خود آلوده‌ و مشتبه‌ سازيم‌؛ و عمل‌ يقيني‌ را بصورت‌ عمل‌ مشكوك‌ انجام‌ دهيم‌؟!
. . . . . . 


:: موضوعات مرتبط: مطالب و مباحث دینی و مذهبی، ،
:: برچسب‌ها: كاهش‌ جمعيّت‌ , ضربه‌اي‌ سهمگين‌ بر پيكر مسلمين‌, علامه طهرانی ره, یهود, تلمود, دشمن اسلام, تنظیم خانواده, آبستنی, پیشگیری از حاملگی, قرصهای پیشگیری,
نویسنده : علی ربّانی
تاریخ : یک شنبه 15 بهمن 1391
زمان : 16:17


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.