اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

اندر احوالات کسب و کار
| ادامه مطلب...

 تو ملـــــــــــــــــــــمکت ما:

مردمهاش همه خدا شناس ، موحـــــــــــــد، متقی ، اهل دعا و قرآن و عمل به اینها هستند خودش هم نه اینکه خدای نخواسته ریایی باشه ها، نه آقا جان، همه لله هستن.

 

خیـــــــــــــصوصیات کسبه شون بدین شرحه:

هیچــــــــــــــکدومشون چشم چران نیستن ....

 

.....



:: موضوعات مرتبط: طنز، تجاری، دل نوشته و خودمانی، ،
نویسنده : علی ربّانی
تاریخ : جمعه 29 دی 1391
زمان : 14:29
اندر احوالات جشن عروسی
| ادامه مطلب...

 

 وقتی کسی میخواد تو ملمکت ما عروسی بگیره

عروسی

اول : دنبال یه کیس مناسب برا خودش میگرده ( کیس مناسب: تو ریاضیات تشابه بین مثلث ها یادت میاد ؟! یعنی اگه 

بی پوله میره دنبال اونایی که تیلیاردرن تا بتونه دوماد سرخونه بشه و بعد از اینکه پدر خانومه غزل خدا حافظی رو خوند به یه نون و نوایی برسه. اگه موقع مجردی حجاب پجاب براش مهم نبوده موقع عروسی میره سراغ با حجابترین کیس ها حالا چرا؟؟ خودت باید بدونی.)

دوم:  یه 2-3 ماهی یا 2-3 سالی با هم تلفنی و حضوری و چتی و پارکی و در خلوت و جلوت بعضاً با نظر بابا ننه روشن فکر!! متجدد!! و راحتشون!!ویا بدون اطلاع بابا ننه مثلا متحجر خشک مذهبشون، فقط!! و فقط!!! برای آشنایی قبل ازدواج با هم ادای عروس دومادهای در حین ماه عسل رو در میارن تا با هم آشنا بشن و آقا بزه ببینه علف اصلا یعنی چی؟؟ که اگه بهم نمیخورن دیگه زحمت به بزرگای فامیل ندن(چه احترامی هم قائلن براشون!!!) برا بله برون و پیش خوامسگاری و ازین رسوم قدیمی!!

سوم: اگه بعد از مرحله دوم باز هم میل ازدواج باقی و طاغی و وافی بود،(که جای تعجبه!!) پسره که پی اچ دی تو 4 رشته از دانشگاه آزاد داره ( واصلا این طور ازدواجها رو همونجا یادگرفته ) میره دنبال کار(اگه کار داشت که وقت این سوسول بازی ها رو نداشت) تا یه کاری پیدا کنه برای خیز برداشتن برای ازدواج و حفظ نصف دین(دینی که فروعش رو ازش بپرسی بلد نیست و. . ..)

 

چهارم: اگه بتونه یه کار در خور شان و مقام رفیع و مدارک عدیده و در عین حال آسان و بدون دردسر برا خودش پیدا کنه( این عبارت یعنی 5 ســــــــــــــــــــــــال بعـــــــــــــــــــــــــــد ....) وارد مرحله پس انداز!!!!!!! میشه  که بتونه در 38 سالگی( که امروزه بهش میگیم سن مناسب ازدواج و اصلا پزشکان هم پس از مطالعات عدیده و شدیده و دقیقه به همین نتیجه رسیدن که این سن بهتره) بره خواستگاری دختر های 20 ساله (اون دختر مرحله اول با یه بی خبر ازدواج کرده).

پنجم: با وامهایی که به وساطت عمو جون ، عمه جون،دایی جون، خاله جون،بابا جون، مامان جون، و خلاصه طایفه جون و در و همسایه جون تونسته بگیره فقط یک شب در دار دنیا عروسی میگیره (ممکنه سوال پیش بیاد که مگه یه عروسی چقد خرج داره که اینهمه جون کمک کردن؟ جواب: پدر آمرزیده اون جشنهایی که یه شام میدادن و میرفتن حجله گذشت ، عصر،عصر ارتباطاته مگه میشه عروسی بگیری و تو تالار همه فامیل پتی و قاطی غیرتشون رو ، پولشونو،دخترها و زنهاشونو و ... رو بخرج تو و بکام خودشون (باز با حساب قیامت تو و خودشون) نشون هم ندن؟؟

 

ششم: از فردای آن روز قسط وامها و ناراحتی قلبی جونهای مورد پنجم و دوماد جون شروع میشه چون نخواسته کم بیاره ( خواسته آبرومند!!!!!!!!!!،با کلاس!!!!!،متجـــــــــــــــدد،راحت، لارج(......)و خودمونی باشه)

هفتم : براشـــــــــــــــــون دعا میکنیم خوشبخت شــــــــــــــن

خانمها هم جهت تهیه شوهر اینجوری رفتار میکنن!!

 



:: موضوعات مرتبط: طنز، دل نوشته و خودمانی، ،
:: برچسب‌ها: عروسی, جشن, اسلام, مسلمین, غیرت, وام ازدواج, تجمل, لارج, راحتی, مشاوره ازدواج, طنز, نکاح, اختلاط محرم و نامحرم,
نویسنده : علی ربّانی
تاریخ : جمعه 16 بهمن 1391
زمان : 13:7
چند عکس از ماشینهایی که همه مون میخوایم تجربه شون کنیم. . .
| ادامه مطلب...

 چیزهای مختلفی وجود دارن که ما انسانها رو حملمون میکنن و بهشون مرکب میگیم

خودروی فوق مدرن سوپر اسپرت قدیمی ها اینجوری بود:

ولی خودروی سوپر اسپرت ما ها این شکلیه:



:: موضوعات مرتبط: طنز، ،
:: برچسب‌ها: ماشین, بوگاتی ویرون, سوپر اسپرت, لامبورگینی مورسیه لاگو, آئودی, اسب, ویژن, ویراژ, جاده, تویوتا کمری, موتور گازی,
نویسنده : علی ربّانی
تاریخ : جمعه 28 دی 1391
زمان : 23:58

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.